eumenesie eumenesie
36
BLOG

Kredo

eumenesie eumenesie Polityka Obserwuj notkę 2

Prowadzenie publicznego dziennika to zajęcie czysto narcystyczne. Oto ja! Patrzcie na mnie! Oż k..wa, ale jestem piękny i ciekawy. Wiecie ile ludzi o Mnie czyta? Nawet nie macie pojęcia. Ja też nie mam, ale to w końcu internet, więc mogę się łudzić, że dużo. Prawdziwy ze mnie kopciuszek. Ludzie przychodzą tu codziennie dowiedzieć się co dziś jadłem i ile minut spędziłem w toalecie.

Nie żartujmy.

Są ciekawe dzienniki. Z pewnością łatwiej je znaleźć w księgarni niż tutaj. Jeśli więc szukacie czegoś wartego przeczytania, to polecam Gombrowicza. Akurat mieliśmy jakąś rocznicę i wszędzie się to walało. Pewnie pełno ich na taniej książce, dla skąpych też wystarczy.

Ludzie nie mają wiele do powiedzenia. Tworzą tylko kółka wzajemnej adoracji żeby poprawić sobie nastrój i dalej udawać, że nędza i samotność wcale im nie przeszkadza. Pyskują na różnych "forach", niby dyskusyjnych, obsmarowują się w dzienniczkach i dzięki Bogu nie starcza im czasu żeby pójść do teatru albo coś dobrego przeczytać.

Okrutnie mi się to podoba. Oto Ja! Patrzcie na mnie! Oż k..wa, ale jestem... zresztą wiecie o co chodzi.

eumenesie
O mnie eumenesie

Nie wycinam notek, pod którymi są komentarze. Mogę natomiast zmienić a nawet znacznie zredukować ich treść. Jest sto tysięcy dusz a jedna ledwie rura żołnierze wychodzą cywilom i rannym się nie uda upps

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka